niedziela, 22 marca 2015

Informacja

Ostatnio nie mam w ogóle czasu na nic. Zaniedbuję szkołę, zaniedbuję bloga, zaniedbuję obowiązki domowe... Nie wyrabiam, to jakiś obłęd! Niestety jestem zmuszona chwilowo zawiesić bloga. Mam masę pomysłów, ale za mało czasu na pisanie. Kiedy wyjdę na prosto, poprawię oceny i ogólnie wszystko nadrobię wrócę do pisania!
Przepraszam wszystkich. Strasznie mi przykro, bo szczerze polubiłam pisanie i obdarzyłam nawet sympatią moich bohaterów, co chyba pierwszy raz mi się zdarzyło.
Mam nadzieję, że szybko wrócę. ( Prawdopodobnie za miesiąc, góra dwa )
Pozdrawiam
Draco Malfoy

5 komentarzy:

  1. Hej! :)
    Rozumiem Cię, mi też ciągle brakuje czasu! :/
    My także polubiliśmy Twe pisanie. :D Dlatego z chęcią poczekam ten miesiąc czy dwa na dalszy ciąg opowiadania, ponieważ bardzo mnie ono zainteresowało i z pewnością go nie opuszczę! ^^
    Życzę Ci, byś uporała się ze wszystkim i jak najszybciej do nas wróciła! :*
    ~Rebecca~

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz! :( Szybkiego powrotu!

    Przy okazji informuje o nowym I rozdziale na blogu [black-harbour] :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... Ale rozumiem Cię. Ja sama nie mam za dużo czasu :/ Poczekam ten miesiąc, dwa. Opłaca się, bo naprawdę wciągnęłam się w Twoją historię :3 W wolnej chwili zapraszam do mnie :* Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! Dużo czasu wolnego! Wracaj szybko do nas! :***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że na razie zawieszasz bloga, bo naprawdę go polubiłam. Czasami jednak trzeba coś sobie odpuścić, bo są sprawy ważniejsze. Mam nadzieję, że wrócisz do nas szybciej niż napisałaś w notce ;)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki, żebyś wszystko sobie poukładała!
    W międzyczasie możesz zajrzeć do mnie jak chcesz. Pojawił się nowy rozdział, może cię zaciekawi.
    http://destruction-magical2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz spam, ale nie ma zakładki
    Hej!
    Serdecznie chciałabym Cię zaprosić na swojego bloga, o dość nietypowej, aczkolwiek znanej ze swego uroku w blogosferze, parze. Lucmione. Lucjusz i Hermiona. Bardzo mało jest blogów o tej parze, ba! Prawie w ogóle, głównie miniaturki. Dlatego postanowiłam wziąć się za to i coś zmienić.
    Blog ma już 4 rozdziały + prolog. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła i zostawiła ślad po sobie w postaci komentarza z opinią. Pozdrawiam,
    Live
    http://lucjusz-i-miona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń